niedziela, 29 grudnia 2013

Oj! Oj! Ojojoj!

Ile ja tu mam zaległości?!

A wszystko to, bo:
1. po pierwsze  - straszna i nerwowa krzątanina przedświąteczna była.
2. po drugie  - lenistwo oczywiście OKROPNE mnie ogarnia właśnie wtedy, kiedy nie powinno.
3. po trzecie - pewnych rzeczy nie mogłam wcześniej pokazać...

Tak więc szbko pokazuję, zanim Nowy Rok mnie tu zastanie.

Najpierw kartki świąteczne, zrobione dzięki Małgosi - to ona ekspresowo nauczyła mnie  robić scrap!



Uszyłam też prezentowe podkładeczki dla Magnolii  (dla siebie też przy okazji.... była to tak zwana robota taśmowa. ;-) ) :







Ja dostałam prześliczne świąteczne, bardzo eleganckie podkładeczki i kupon patchworkowej tkaniny od Doroty:

Bardzo serdecznie dziękuję!!!!

A w tym czasie...koty rosły....
Tutaj Teo w różnych pozach:







Tutaj Cleo podczas przedświątecznych porządków...Sprzątał wszystko co się da i gdzie się da!




Tutaj razem. Widać, jaki Teo jest duży! Będzie z niego olbrzymi kocur.


A tu już świąteczne gotowanie!




Pieski wolały raczej oddawać się innym, równie pożytecznym zajęciom!


A koty musiały nawet choinkę sprawdzić, czy aby dobrze stoi...


Uszyłam też na skromny prezent  dwie podkładki obiadowe z bordiury, która mi została po uszyciu panelowych poduszek.



I na zajęciach z filcowania zrobiłam świąteczną dekorację. Taki wianuszek z wiszącymi bombeczkami.... (zdjęcia robione w sali kursowej - strasznie brudne ściany tam są.... :-(   )



Ufffff! Chyba uporałam się z zaległościami. Czas narobić nowych!!!! 


Życzę zatem szczęśliwego Nowego Roku!!!! Oby nam się dobrze wiodło, w dobrobycie, zdrowiu i twórczym działaniu!

 

10 komentarzy:

  1. świetne podkładki ale zdjęcia zwierzaków rewelacja! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! 2014!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zwierzaki sa rewelacyjne..kocham koty...swietne prace szyciowe udalo Ci sie wykonac a w Nowym Ropku zdrowka Ci zycze .)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności u Ciebie Aniu - i te filcowe bombeczki, i kartki świąteczne, i wszystkie Twoje uszytki. ale najpiękniejsze na świecie są i tak cudne marmurkowe futrzaki. Widać, ze macie z nimi wiele radości :-) Dużo głasków dla wszystkich futer pod Waszym dachem :-) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu kochana wszystkiego najlepsiejszego dla Ciebie i Twojej Rodzinki na cały nadchodzący Nowy Rok!!!

    Kociaki słodziaki, śliczne są i takie do przytulania:)

    Super ten wianuszek z filcowymi kuleczkami, na żywo musi cudnie się prezentować! Maty z bałwankami przepiękne! Tę tkaninę w bałwanki uwielbiam i ściskam ją i ściskam coby nie wyszyć już kilka lat;) Piękne pikowanie, ślimaczków nawet nie próbowałam a tak fajnie wygląda to pikowanko...
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te twoje wszystkie uszyte rzeczy,podziwiam detale,bo taka perfekcja w nich.A zwierzyniec masz jak widzę duży, no i wypielęgnowany.
    Na nadchodzący Nowy Rok najlepsze życzenia dla ciebie i całej twojej rodzinki.Pozdrawiam serdecznie,
    ps.Bardzo lubię oglądać twojego bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiałam kilka razy, ale po cichutku. Ciągle coś lub ktoś przeszkadzał w napisaniu kilku słów.
    Piękne podkładki i te Twoje i te od Dorotki.
    Twój wianek z bombkami bardzo fajny.
    Filcowania nie będę się uczyła.... choć nigdy nie wiadomo. Moje starsze "dzieciątko" mnie bogatym starterem do decoupage obdarowało.....
    Przepiękne zdjęcia zwierzyńca :):):)
    Życzę Wam Aniu wszystkiego najlepszego - zdrowia, szczęścia, pomyślności, tylko słonecznych dni i wolnego czasu na przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten jeden kot to całkiem syberyjsko wygląda! Taki puchatek :)
    Cudne zwierzaki, śliczności wyroby. Podziwiam pikowania (ja JESZCZE nie umiem...), zazdroszczę czasu na scrap (oj, chciałabym, chciaaała!)
    Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku 2014 życzy Wanda

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrego roku Aniu ♥♥♥ ... w zdrowiu
    i wszelkiej pomyślności !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podobają mi sie prezentowe podkładki dla Magnolii- takie zywe kolorowe optymistyczne

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś i piszesz do mnie!
Dziękuję za miłe komentarze.