poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Mój Salt Air

Kupiłam już bardzo dawno zestaw Mody, niestety tylko jeden, layer cake Salt Air.
Szkoda, że nie pomyślałam i nie zaopatrzyłam się w większą ilość tej kolekcji. Na żywo jest przecudna!
I żeby nie zepsuć za bardzo tych piękności, uszyłam prosty pledzik.
Wymiar 160 na 210 cm. Pikowany tylko nieznacznie. I na proste bordery musiałam dołożyć inne tkaninki: szary w delikatne kropeczki i zielony. Lamówka jest ciemna, stalowa.






Jako bonusik miałam w zestawie takiego Cherubinka* w kąpieli. Koniecznie jego też chciałam wmontować w ten pledzik!  Słodziak. ;-) 



Na zdjęciach w roli kaskadera wystąpiła moja córka! ;-)




Pozdrawiam wiosennie!

* Wstyd mi! Tak ogromnie mi wstyd! Takiego orta już dawno nie  zrobiłam!!!!! Dobrze, że całą noc mi się śnił i mogłam teraz poprawić.... Najmocniej wszystkich językoznawców przepraszam za moje błędy ortograficzne. Niestety z wiekiem zaczęłam ich robić co raz więcej!  A tak się zawsze staram... i tyle książek czytam, i słownik leży obok...

29 komentarzy:

  1. Rewelacja! podziwiam i kolorystyka super piękna, soczysta wiosna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście kolorystyka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny!!! Kolorystyka fantastyczna! Dopiero na fotkach z Twoją Córcią widać jaki wieeelki ten quilt! Przy okazji śliczną masz Córcię i chyba cała mama:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności! świetne tkaniny, ciekawe połączenie i efekt jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne materiały, piękne kolory, piękny quilt! Ogromny co dobrze widać na zdjęciach z "kaskaderem" :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. No, jestem pod wrażeniem! I dopiero jak się dziewczę wyłoniło to dociera do świadomości rozmiar ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny . Kolorystyka super. Wykonanie fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd Ty wzięłaś takie duże dziecię, Aniu??? Taka młoda mama... aż wierzyć się nie chce, że to Twoje:)
    Patchwork wyszedł Ci przecudnie !! Świetna kolorystyka. Idealna na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też ta tonacja kolorów urzekła ... taka siłą spokoju

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pastelowe kolorki, patchwork super !!!
    Ach z tymi zdjęciami patchworków to zawsze problem :)
    na drabinie jeszcze nie próbowałam,
    ale robiłam zdjęcie z pierwszego piętra, a patchwork był na trawniku :))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super i fajowy ehhh jak ja ci zazdroszczę tego że twa maszyna tak cię słucha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu bardzo wiosenny i delikatny a z córką w roli mima - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odvážna dcéra a krásna deka :D Pripomína mi západ slnka nad vodou :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny quilt wyszedl z tej urokliwej kolekcji ! A i córcia śliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna narzuta z cherubinkiem !!! Wymiar do mnie dociera jakoś bez problemu :) Kaskader bardzo ładny.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno mnie tu nie było i coś mi się wydaje, że rozwijasz się w tempie zawrotnym! Aniu, trzymam kciuki za dalsze postępy o obiecuję co jakiś czas zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś i piszesz do mnie!
Dziękuję za miłe komentarze.