środa, 6 marca 2013

Watercolor po toruńsku!

Miałam wielki zaszczyt 2 marca uczestniczyć w Drugim Kursie Szycia Patchworków w Toruniu organizowanym przez  Kiboko.
Tematem zajęć był watercolor.

Było jak zwykle na takich spotkaniach super miło, emocjonująco, ciepło i wesoło!
Nagadać się nie mogłyśmy, robota leżała - ale my za to przeszczęśliwe!

Swoją pracę skończyłam już w domu. Jest to mata na stół, czyli obrusik, lub nowocześniej mug rug, lub jak kto woli.
Oto ona:
I . Zdjęcia robione w pełnym słońcu o godz. 14.00




II . I ta sama praca ale zdjęcia zrobione o 8.00 rano. Również w słońcu. 






A to kawałek nas, w trakcie ciężkiej pracy twórczej!




....chcę jeszcze!...

16 komentarzy:

  1. Podkładka śliczna.
    Ech! Ale Ci zazdroszczę :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja praca wygląda świetnie! Doskonale ułożyłaś kwadraty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła Twoja podkładeczka !!
    Miło wspominam wspólne szycie i mam nadzieję na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam relacje ze spotkania i już wtenczas podziwiałam wszystkie podkładki
    śliczne zaprojektowałaś kolorki wokół światła : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 lata temu w Poznaniu, miałam takie ciśnienie na szycie, że wcale się nie nagadałam ;) dzisiaj już nie popełniłabym takiego błędu ;))) Też kończyłabym w domu ;) Śliczne jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca! Relację z kursu widziałam już u Kiboko. Żal, że mnie tam nie było, bo widać, że nie tylko owocnie, ale i miło spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, świetna kolorowa praca, taka na 6+ podziwiam, podziwiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. już oglądałam u kiboko, świetne wyszły prace, kolory sie niesamowicie przenikają !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca! Świetnie dobrałaś kolory! Podziwiam! Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ to śliczne! Kolory jak z bajki...:) Podziwiam i pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło mi było poznać Ciebie, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś poszyjemy razem.W moim aparacie mam zdjęcie, które zrobiła nam Marzenka. Podaj adres na PW Szyjemy po godz. to Ci wyślę.Ja jeszcze swojej pracy nie skończyłam, ale tak mi się podoba,że ją powieszę gdzieś w kąciku na ścianie. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu:) fajnie, że już skończyłaś, świetnie oprawiona i chyba pierwsza całkowicie skończona. Wygląda rewelacyjnie, pięknie ułożone kwadraty, światło i nawet popikowana, bardzo mi się podoba i też mam wielką nadzieję na następne wspólne szycie!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna praca jak zwykle! Kolory rewelacja. No i jak zwykle ja wzdycham to ślicznych pikowań :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Temat prac fantastyczny - Ania S. też planuje u nas taką lekcję zatem mam nadzieję że i ja się nabawię takiego pięknego obrusa ze szmatek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna podkładka,kolorystyka super.Fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie Aniu!!! Już wcześniej miałam okazję podziwiać Wasze prace u Marzenki:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś i piszesz do mnie!
Dziękuję za miłe komentarze.