poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Szybko, szybko! Póki jeszcze lato!

W nieustającym upale uszyłam córce sukienkę na lato.
Zaraz wyjeżdża na wymarzone wakacje! I bardzo zasłużone - miała ciężki i bardzo ważny rok w szkole! Wszystko jest już poukładane, wszystko zdane, zaliczone, dostane! Teraz czas na odpoczynek!

Sukienka uszyta według wykroju z Burdy -  9/2012 model 108, z elastycznej lekko bawełny.
Szyłam chyba przez tydzień. Niby prosta i łatwa rzecz....  ;-)








Kapelusik uszyłam już z resztek sukienkowej tkaniny. Na drugą stronę nie starczyło i jest biały materiał. Dzięki temu kapelusz można używać na dwie strony. A raczej: na dwa kolory!



Wesołych wakacji!!!!

13 komentarzy:

  1. świetny letni zestaw ale kapelusz jest boski;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zestaw! kapelusz dwustronny to świetny pomysł :) a sukienka idealna na lato! udanych wakacji dla Córki!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna jest! w moich ukochanych niebieskościach...
    a na ostatnim zdjęciu psina kątem oka spogląda z zazdrością na cudny kapelusz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajowa gratuluje kurcze jak ja zazdroszczę, ze twoja maszyna tak ciebie słucha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny letni komplet - bardzo mi się podoba.
    Udanych wakacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka! Nie liczy się ile spędziłaś przy maszynie, a efekt końcowy! Kobiece sukienki są o wiele trudniejsze do uszycia niż dziecięce, więc podziwiam Cię ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. normalnie : SZAŁ!
    ten kolor!
    ten zestaw!!
    ta dziewczyna!!!
    Fantastycznie to wymyśliłyście ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!!! Genialna sukienka!!! Kapelusik to kropka nad i! Córcia wygląda rewelacyjnie!!!
    Piękną tkaninę wybrałas!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie uszyta sukienka a kapelusik to jak wisienka ba torcie!!!Piękny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda rewelacyjnie, przyłączam się do życzeń udanych wakacji.
    Blondynce w takim błękicie jest wyjątkowo ślicznie i ten kapelusik!!! Aniu:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna sukienka na ładnej modelce :-) Udanych wakacji dla córy.
    Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałam jeszcze napisać, że córa bardzo podobna do mamy :-)

      Usuń
  12. Ale wystroiłaś córcię, wygląda super ! Ładnie potrafisz szyć, sukienka, kapelusik ! Ja w ciągu tego upału jakąś spódnicę sobie "na gumce" uszyłam, nawet nie ma co pokazywać ludziom taką prościznę. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś i piszesz do mnie!
Dziękuję za miłe komentarze.