niedziela, 19 marca 2017

Pierwsze miejsce

Stare przysłowie pszczół mówi: nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło...

I sprawdziło się!
Los wynagrodził mi stres i straty  moralne ;-) poniesione przy pierwszej pomarańczowej pracy.
Ta druga zdobyła I miejsce w kategorii Classic!
I'm a winner!  :-)

Gratuluję oczywiście wygranym w innych kategoriach i wszystkim uczestnikom konkursu!

Tutaj jest relacja z wernisażu! Szkoda, że nie mogłam tam być osobiście....


Wymiary 70 cm na 70 cm. Uszyta z użyciem koloru pomarańczowego. Z łatek, popikowana. Resztę widać na zdjęciach...











A tak prezentuje się na wystawie:
Zdjęcie dzięki uprzejmości Marzenny Lew.

 fot. Marzenna Lew


I mogę się też pochwalić wspaniałą nagrodą! Zestaw nożyczek firmy Fiskars! I nóż krążkowy, siatka na zakupy, długopis firmowy. A ponoć ma być coś jeszcze... Na razie to tajemnica! Bardzo dziękuję! Cieszę się jak dziecko z tej nagrody.



Organizatorami konkursu i wystawy "Pomarańczowo mi" oraz sponsorami nagród byli:






9 komentarzy:

  1. Nagroda super!!! a jeszcze będzie niespodzianka :) pochwal się również niespodzianką - gratulacje jeszcze raz!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Gratulacje. Praca bardzo ciekawa (widziałam na żywo)Cieszę się z Twojego sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu serdeczne gratulacje! Praca naprawdę piękna!!! Wygrana zasłużona całkowicie!!! Nagroda wspaniała! Tyle par nozyczek! Nic tylko ciąć, ciąć i ciąć...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, gratuluje :)
    Śliczna praca i wspaniałe nagrody, które usprawnią Ci szycie kolejnych quiltów :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, nawet sobie nie wyobrażam ile pracy włożyłaś w tą tkaninę.
    Serdeczne pozdrowienia ze stryszku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. This is really a beautiful quilt. Congratulation!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia widziałem już wcześniej, ale napisze i tutaj. Rewelacyjna praca :) nagroda zasłużona w 100%. Gratuluje serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś i piszesz do mnie!
Dziękuję za miłe komentarze.